Bermain Dakon (Kelas 2D)

Nama        : Oke Pajarli, S.Kom

Mapel        : Bahasa Lampung

Kelas         :2D

Tanggal     : 20/08/2024 (07.50-08.25)

 

Unit            : SD AL-AZHAR 1 BANDAR LAMPUNG

 

materi         : Bermain Dakon

 

Tujuan        : Mampu membedakan kalimat untuk teman sebaya dan kepada orang yang lebih tua.

 

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Tabik pun........Selamat pagi anak-anak........

Api kabagh sanak-sanak sai sholeh ghik sholehah...

sihat seunyinni yu nak....

 

Alhamdulilah khani hinji, kham dapok betungga luwot dilom pelajaghan Bahasa Lampung. Semakung kham ngemulai pelajakhan di pagi hinji dang lupa bedu’a usahako sholat dhuha khik muroja’ah pai yu nak, nyin ilmu sai dikeni ulih gughu dapok kuti teghima sai helau.

Anak-anakku, pada peghtemuan ghani hinji gham haga pelajaghi tema 1 tentang ” Bermain Dakon”, Semakung ngemulai pelajaghan. Kuti sediako buku ghik alat tulisni yu nak… Hunja pak gughu mapaghko mateghi singkat. Ti baca ghik ti pahami yu anak-anak pak gukhu.

 ==========================================================================

Pembelajaran 5 Bermain Bersama Teman

 


Bermain Dakon

Tuti      : Farida, lagi ngapi niku ?

Farida  : Lagi ngehitung buah dakon. Haga niku main dakon, Tuti?

Tuti      : haga, kidang nyak mit warung pai, ida.

Farida  : Api sai haga niku beli, Tuti?

Tuti      : Nyak haga ngebeli pinsil. Pah niku ngantakko nyak mit warung, ida.

Farida  : Pah jama-jama

 

a.       Ucapkan dengan tepat ungkapan berikut ini!

 

1.       Niku haga mit dipa ?                             niku/nikeu untuk sesama teman

Nikeu ago adok kedou ?                        yang sebaya

 

2.       Puskam haga haga mit dipa pak?           Puskam/sekam orang yang lebih

Sekam ago adok kedo pak?                   Muda kepada orang tua

 

 

Contoh :

 

1.       Minan puskam haga mid dipa ?

Nyak haga lapah mit kantogh PKK

 

2.       Niku anjak dipa Basri?

Sikam anjak belajagh minan.

 

3.       Puskam haga mid dipa pak?

Nyak haga mit lambanni kapala sekula

 

Kesimpulan :

Alhamdulillah pembelajaran hari ini berjalan dengan baik, aktif dan lancar. Ada 3 anak yang kurang paham dengan materi hari ini.

Komentar