Nama : Oke Pajarli, S.Kom
Mapel : Bahasa Lampung
Kelas : 6AB
Tanggal : 24/10/2024 (09.00-10.10)
Unit : SD AL-AZHAR 3 BANDAR LAMPUNG
Materi : Remedial
Tujuan : Mampu memahami dan menjawab soal dengan benar dan tepat
Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,
Tabik pun........Selamat pagi anak-anak........
Api kabagh sanak-sanak sai sholeh ghik sholehah...
sihat seunyinni yu nak....
Alhamdulilah khani hinji, kham dapok betungga luwot dilom pelajaghan Bahasa Lampung. Semakung kham ngemulai pelajakhan di pagi hinji dang lupa bedu’a usahako sholat dhuha khik muroja’ah pai yu nak, nyin ilmu sai dikeni ulih gughu dapok kuti teghima sai helau.
Anak-anakku, pada peghtemuan ghani hinji gham haga ngelakuko remedial guwai sai nilaini dibah KKM (nilai KKM 72), Semakung ngemulai pelajaghan. Kuti sediako buku ghik alat tulisni yu nak… Hunja pak gughu mapaghko mateghi singkat. Ti baca ghik ti pahami yu anak-anak pak gukhu.
===============================================================================
Remedial
Dibah hinji soal-soal remedial ni, wat sai gegoh jama soal PTS wat monih sai beda. Silahko kuti keghjako dengan penuh semangat.
I. Uraian
1. Radin Intan I iyulah datukni Radin Intan II sai buadok…..
2. Sapa adokni Radin Imba II…….
3. Tahun pigha peghjuangan ni Radin Intan I……
4. Radin Intan I iyulah ketughunan anjak Puteri Sinar Alam ghik……
5. Pigha beghakni Taman Nasional Way Kambas….
6. “Liman”. Ubahlah kedalam aksara lmapung…..
7. “Badak”. Ubahlah kedalam aksara lampung…..
8. 81 + 79 =
9. 89 + 11 =
10. 8.986 Angka berapa di samping…
II. Essay
1. Api tujuan di wat ko Taman Nasional Way Kambas……..
2. Api manfaatni pelestaghian tetuwohan guwai hiwan ghik manusia……
3. “SAKAI SAMBAYAN”. Tulislah kedalam aksara lampung………
4. Jelasko secagha singkat pengertian anjak “Nota”………
5. “Telu juta lima ghatus pak belas ghibu ghepiyah”. Tulislah kedalam bilangan aksara lampung………
==============================================================================
Kesimpulan :
Alhamdulillah pembelajaran hari ini berjalan dengan baik, aktif dan lancar. Tidak ada kendala apa pun saat mengajar dan anak-anak bisa lebih memahami materi yang disampaikan dan memahami materi yang menjadi materi remedial.
Komentar
Posting Komentar