Mengan Ghik Nginum (Kelas 2D)

Nama        : Oke Pajarli, S.Kom

Mapel        : Bahasa Lampung

Kelas         : 2D

Tanggal     : Selasa, 14/01/2025 (07.50-08.25)

 

Unit            : SD AL-AZHAR 1 BANDAR LAMPUNG

Materi         : Mengan Ghik Nginum

 

Tujuan        : Mampu memahami makanan dan minuman yang baik untuk tubuh

 

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh,

Tabik pun........Selamat pagi anak-anak........

Api kabagh sanak-sanak sai sholeh ghik sholehah...

sihat seunyinni yu nak....

 

Alhamdulilah khani hinji, kham dapok betungga luwot dilom pelajaghan Bahasa Lampung. Semakung kham ngemulai pelajakhan di pagi hinji dang lupa bedu’a usahako sholat dhuha khik muroja’ah pai yu nak, nyin ilmu sai dikeni ulih gughu dapok kuti teghima sai helau.

Anak-anakku, pada peghtemuan ghani hinji gham haga pelajaghi tema 5 tentang ”Mengan ghik Nginum”, Semakung ngemulai pelajaghan. Kuti sediako buku ghik alat tulisni yu nak… Hunja pak gughu mapaghko mateghi singkat. Ti baca ghik ti pahami yu anak-anak pak gukhu.

===============================================================================

Mengan Ghik Nginum


Gham peghlu mengan ghik nginum.

Unggal ghani gham mengan telu kali seghani.

Kanikan asalni jak biji-bijian, buah-buahan ghik setua.

Inuman asalni anjak way ghik way  buah-buahan misalni sirup nyanyas.

Kanikan ghk inuman jeno peghlu kenyin badan dapok sihat ghik butenaga.

 

==================================================================================

Tugas

No

Soal

Pilihan

1

Gham …………………….... mengan ghik nginum.

Kenyin

Kanikan

Peghlu

Mengan

Inuman

2

Enggal ghani gham …………..……..…. Telu kali.

3

……….………………… asalni anjak isi-isian, buah-buahan ghik setua.

4

………….……………… asalni anjak wai, ghik wai buah-buahan misalni sirop nyanyas.

5

Knaikan ghik inuman jeno peghlu ……………………….….. badan dapok sihat ghik butenaga.

 ==============================================================================

 Kesimpulan :

Alhamdulillah pembelajaran hari ini tentang Mengan ghik Nginum berjalan dengan baik, aktif dan lancar. Tidak ada kendala apa pun saat mengajar dan anak-anak bisa memahami materi yang disampaikan

Komentar